Overweegt u ee nvoc survey te gaan toepassen?

Ons bedrijf heeft onlangs een domme fout gemaakt. Wij hebben ons het afgelopen jaar namelijk hard ingezet om onze service te verbeteren, maar in plaats van dat wij ons oor te luisteren legden bij onze klanten, hebben wij ons voornamelijk gericht op de commentaren die ons personeel inbracht. Wij meenden dat wij op die manier onze service aanzienlijk konden verbeteren en daar zat weliswaar een kern van waarheid in, maar uiteindelijk sloegen wij de plank toch mis. Wij hebben namelijk niet in de gaten gehad dat de klant dingen merkt die wij over het hoofd zien. Wij hebben daarom heel veel werk verricht zonder dat dit voor de klant echt een duidelijk verschil kon maken. Ik ben daarom gaan kijken naar opties om te zorgen dat wij met een voc survey konden gaan werken. Wanneer wij namelijk met een voc survey konden gaan werken, dan zouden wij de stem van de klant ook echt hoorbaar kunnen maken. Wij zijn daarom gaan zoeken naar mogelijkheden om te zorgen dat wij een goede voc survey konden opstellen. Wij wilden er zeker van zijn dat wij met mensen in zee zouden gaan die ons goed konden helpen en ik heb daarom gekeken wat een goede partij zou zijn om een voc survey mee uit te zetten. Een van de dingen die ik toen gemerkt heb, is dat je naar de site hellocustomer.com moet gaan. Deze site is heel interessant voor mensen die graag een voc survey willen uitzetten en ik ben daarom blij dat ik hier op de pagina terecht ben gekomen. De mensen die hier werken, hebben er alles aan gedaan om te zorgen dat je een goede voc survey kunt opstarten en ik heb de info over dit traject dan ook met interesse bekeken. Ik heb toen gezien dat vele bedrijven hier reeds een voc survey hadden laten uitzetten en dat zij daar ook zeer goed over te spreken waren. Dat was voor mij genoeg reden om ook een keer met deze mensen in contact te komen. Als u dus ook een voc survey wilt gaan toepassen, dan raad ik u aan om even naar deze pagina te surfen.

Ons voc survey heeft heel veel opgeleverd

Wij hebben gemerkt dat wanneer je met een voc survey gaat werken, je er zeker van kunt zijn dat je heel nieuwe informatie geleverd krijgt. Je hoort namelijk van klanten dingen die je niet van je eigen mensen te horen krijgt. Een klant ervaart je bedrijf altijd anders dan een medewerker en daarom was de voc survey voor ons ook heel waardevol. Wij gaan hun feedback zeker meenemen en wij zullen hen ook vaker een voc survey voorleggen omdat wij zien dat ons dit echt veel heeft opgeleverd.

Wilt u meer weten?

Mocht u meer willen weten over de mogelijkheden van deze mensen, dan kunt u:

  • Even naar de pagina hellocustomer.com surfen
  • Bekijken wat deze mensen voor u kunnen betekenen
  • Een keer contact opnemen om stappen te gaan zetten

Ik hoop dat u hier ook goed geholpen kunt worden. Wij zijn zeer te spreken over de samenwerking.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *